Ett gött dygn helt enkelt



Bowlade igår och inte för att skryta men det gick jävligt bra. Sen drog vi vidare till sherman, vi dvs jag, jocke och sherman. De spelade fifa och jag såg min chans att sitta och surfa på facebook i mobilen som jag annars aldrig gör. Nä, så farligt var det inte, trivdes gott i soffan med cola och godis.

En halvtimmes promenad mitt i natten satt fint också, lite pastasallad på det och kolla lite tv klockan två-fyra på natten. Sen pussas godnatt och somna på en arm. Fint.

Idag har jag väl inte gjort 100 knop direkt men det har jag aldrig orkat. Slöat på soffan hos jocke, promenerat hem, legat i sängen och läst, somnat ifrån boken och druckit te. Jag är förbaskat trött och förstår inte varför. Men det blir väl så när man inte sätter fart från början på dagen. Nu är jag så sjukt jävla hungrig att jag dör snart men ska vänta in mammas dusch. Sen gör hon söndagskvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback