Baby, you mean the world to me

Orkar verkligen inte lägga in en bild som är cirkus 100 år. Min mobilsladd har verkligen fått fnatt och vill inte att jag ska föra över bilder och jag har svårt att ta bilder med en digitalkamera för tillfället. Vet dock inte vad jag ska ta kort på, mig själv? mat? jocke? hösten? skolan?

Jobbig skoldag verkligen. Inställd lektion och skolkad lektion. Inte så lätt att trampa iväg på cykeln när man har så mysigt sällskap bredvid sig. Så det kändes helt rätt att för en gångs skull banga en lektion. Annars då så har jag tagit mig igenom ett svettigt spinningpass(standard på måndagar) och läst 100 sidor i min bok. Har 100 sidor kvar som måste läsas imorgon. Woho, älskar min planering med läsandet. Dessutom har jag under de senaste 4 timmarna hunnit käka middag, dricka te+ äta skorpor och fruktsallad. JA, det gäller att hålla sig vid liv.

Och nu äre så att jag har ett sug efter pizza. Det får bli bakismat på lördag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback