Älska håltimma ibland

Är det inte lite väl gött att ha håltimma ibland. Då hinner man ta ikapp saker som måste bli gjorda, äta lunch hemma och slappa lite till innan skolan börjar igen. Nu har jag plöjt cirka 40-45 sidor till i boken. 50 more to go. Det går sakta men stadigt framåt. Så får läsa i raketfart sen för jag får besök klockan sex.

Finns väl inget direkt att klaga på heller just nu i livet. Imorgon har jag körlektion, börjar jag sent så jag hinner träna innan skolan, ska jag förmodligen kolla på handboll. På torsdag ska jag vara barnvakt för mina kusiner och busa med dem. På fredag har jag prov, sen är det helg och fest. På lördag ska jag ha en bakisdag med Jocke/kompisar. På söndag ska jag tjäna pengar och vara slapp.

kolla vad jag fixade idag, en nytagen bild !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback