You think you cooler than me

Jag hatar min mobil för det går ju inte att lägga in bilder. Den connectar ju fan inte, blir så jävla irriterad. Ärligt talat, släng dig i väggen jävla mobilsladd.

Sååjaaa, inte aggra mer på det. Lördagmorgon, helgmorgon, nästsistalovdagsmorgon. Finns många val. Idag ska jag i alla fall köra till mormor och hämta henne men tråkigt nog med pappa vid min sida. Inget körkort ännu inte. Want it now. Men övning ger ju färdighet det vet ju alla, hehe. Får se det positiva med det att jag har sällskap att sitta och tjöta med. Ikväll blir det maskeradfest!

Annars då, hade massa tankar jag hade velat skriva ner som jag tänkte på förut men nu kommer jag ju fan inte ihåg vad jag hade tänkt skriva. Vilket minne man har. Kan ju säga att jag infinner mig i en bra period där allt är sådär väldigt bra mest hela tiden. Handbollsträningar där man kan skratta, en pojke att krama, en familj att skratta med, vänner som är så goa osv. Väldigt små saker som gör allt annat mycket lättare.


när man är på toppen är man så rädd för att trilla ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback