Trött

En sådan dag då det knappt finns någon energi till något. Det är sant. Gick upp kvart över sju, drog på mig jenas, luvtröja och en mössa. Sket i det lilla såkallade smink jag använder och var en zombie typ. Var i skolan till ett men hade typ en lektion så det var ovärt som fan.

Skönt att bara kunna vara hemma idag. Hatar när jag måste stressa och ha fullt upp, har sagt det förut typ hundra miljarder gånger men jag hatar det. Är ingen stressmänniska ju.

Sen i måndags har det varit körlektion tidigt, skola, sushi och fika, handbollsträning, redovisning, körlektion, skola, sallys med jocke, tidig körlektion, teoriplugg, köra till ikea, göra halkan, spela match, skola och nu.. vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback