Never let go

Har inte haft en lugn stund för mig själv sen jag vet inte när, fredags tror jag. Så det är lite skönt att kunna ta det lugnt i några timmar innan träningen. Igår var det som sagt universeum med mina två småkusiner och Rebecca. Det var riktigt mysigt att gå runt där och umgås lite för det gör vi inte alla tillsammans varje dag direkt. När vi kom hem åt vi soppa och drack kaffe med min ingifta faster.

När jag kom hem var det bara till att hoppa in i bilen och köra till nossebro för mamma skulle klippa sig och jag passade på att övningsköra. Sen begav vi oss till jocke och hade myskväll. Fin pojk som jag vill krama och pussa på hela tiden. Men det är tyvärr inte möjligt så får vänta till imorgon igen.

Idag har jag och tjejerna haft en lång mysfika i Ödenäs. Bullar, kakor och te. Riktigt fin dag i ödelandet. Nu hade jag tänkt göra lite nytta genom att städa av rummet lite, bädda om, planera kommande dagar och skriva dagboken som jag glömmer att skriva i alltför ofta. Nu har jag massor av dagar att skriva ikapp så hoppas bara jag kommer ihåg vad jag har gjort.


dricka vin på fredag och känna sig lagom lullig, jarråååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback