Jag kämpar, sliter, svettas



Bloggandet sköter sig inte av sig självt har jag märkt. Jag ligger på latsidan men ärligt talat, sitter inte mycket vid datorn just nu. Finns ju faktiskt en massa annat man kan göra istället för att uggla här.

Fredagsmys med Moa och Amanda. Och lördagsmys med Joakim. Och söndagsmys med familjen och Joakim. Nu börjar jag tröttna på bara mys dock, är sugen på fest nu och galna upptåg, hehe. Ska bara ta mig igenom kommande vecka men det gör jag lätt. Kommer bli grym. 

Livet luffar på annars. Första advent idag och ljusstaken och ljusringen är uppsatt så mitt rum är som vanligt väldigt mysigt under denna tiden på året. Kan inte motstå att längta lite lite till julen ändå. Känslan av julen kan möjligtvis kommit på grund av Mr. Justin Bieber som levererar jullåtar i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback