Jag är lycklig

Imorse läste jag ett horoskop som sa att helgen min har något speciellt i beredskap. Så kan ju hoppas det stämmer. Ska laga mat och bara mysa med min babe på lördagkväll för mamma och pappa är borta och bara ha det bra. Fredag är ännu oplanerad. Är ju lite av ett idolfan trots allt så vill ju gärna se det. Amanda, är du hemma? Vill du kolla?

Har haft en finfin måndag faktiskt. Ganska nöjd gick jag till EH halv elva och tog en kaffe själv, sen åkte jag till skolan och skrev prov och hade samhällskunskap. På eftermiddagen mötte jag upp camilla för sushi och fika. Åhh vad det satt gött att spendera lite tid med den damen. Mois var också med en snabbis.

Nu ska jag snart träna och det ska bli jävligt gött. Är riktigt sugen för har inte tränat på över en vecka. Då känner man sig fett lat så idag blir det hårdkörning. Kan ju alltid hoppas på att man får spela match på onsdag också.


heheh go bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback