Jag älskar att få saker gjort

- Har bokat om min halkkörning nu så det blir nästa onsdag
- Ska skriva klart affärsplanen idag
- Planerat in tid på bilskolan för att plugga teori
- Bokat mina sista körlektioner

Måste bli klar med affärsplanen idag för imorgon ska vi ha möte med en som är expert på affärsplaner. Jag hoppas det kommer gynna oss en hel del. Det jobbigaste är nog att någon ska kritisera min text. Det är jobbigt tycker jag när någon ska kommentera och ändra.

I eftermiddag ska jag plugga teori. Ikväll ska jag mysa...igen. Att få umgås med den man tycker om är det bästa som finns. Jag glömmer allt när jag är med honom. Försöker vara i nuet och bara vara. Sånt behövs ofta.


hej underbara tisdag, how you doin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback