I was walking with a ghost


jag gillar att bossa, hehehehe

Har levt i en bubbla denna veckan. Den sprack igår när jag hade suttit vid datorn i närmare 8 timmar. Lyfte knappt på röven från det är klockan var två till klockan var tio på kvällen. Det behövdes för fyfan vad gött det var. Glodde på lite idolklipp, en bra film, läste bloggar osv.

Söndagkväll och klockan är halv sju. Har letat efter min kalender men den är försvunnen (likaså mitt liv i så fall) så vet inte vad jag ska göra riktigt. Hoppas den ligger i skolan. Ska fortsätta läsa affärsjuridik och kanske lite i min engelska bok. Och skriva dagbok 7 dagar försent.

Annars en väldigt fin helg med melissa horn konsert, övernattning hos bebbe, "jobb", (chill vid datorn), snabbt åkantenbesök, övernattning hos bebbe, plugg och ikväll funderar jag på att köpa godis och kolla på filip och fredrik. Men vet inte om jag orkar GÅ/cykla och köpa. Önskar jag hade mitt körkort så jag snabbt kunde tagit bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback