I have a really bad day

Jag mår skit. Skulle åkt på halkan imorse men jag fick lämna återbud. Vaknade upp fyra med värk så tog en tablett och gick och la mig. Klockan ringde klockan fem. Kände att jag inte var helt okej som jag brukar. Försökte få i mig frukost men mådde bara illa så gick till toaletten. Spydde lite och la mig ner på badrumsgolvet för att lugna mig. Men blev stressad för jag skulle ju egentligen iväg till bilskolan tio i sex. Pappa var uppe också och sa att jag inte kunde åka, inte när jag mådde så dåligt. Har aldrig känt så innan. Jag kallsvettades, mådde illa, värk i rygen och magen. Döende kändes det fan som. Jävla mensvärk. Ärligt talat, vad fan händer med kroppen.

Fick tillslut tag på Maria och fick lämnat återbud. Eftersom jag ställde in det så sent måste jag ändå betala för halkan vilket är 2500 kr. KUL. La mig på badrummet igen men förflyttade mig till duschen där jag satt och spolade varmt vatten. Bästa stunden idag faktiskt. Sen har jag legat i soffan sen halv sju. Förrutom att jag var uppe och spydde en gång till. Gött va?

Fyfan, jag har en jävligt dålig dag. Smärtan och allt det där hade en paus när värktabletterna lindrade men nu är den tillbaka. Så jävla typiskt. Är aldrig sjuk, missar aldrig något viktigt. Jävla helvetes dag. Det är nog bara för att det är den 11/11 2011. SKITDAG!!!!

Nu ska jag kolla på avatar och dö lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback