En dag som denna

Det är grått och det är jävligt trist ute just nu. Jag vänder mig om och blickar över axeln och ser att hela fönsterrutan är nedstänkt med vattendroppar. Vi går in i en period när det är mest mörkt hela tiden. En liten ångest inom mig växer när jag tänker på det. Det blir inte bättre av att kolla igenom bloggen från april/maj/juni som var bland de bästa månaderna i år. Det var då jag upptäckte mycket om mig själv och hade the time of my life med världens bästa amanda.

Jag antar att det är mer okej att känna sig lite nere emellanåt denna perioden. Snart går vi in i december och julen närmar sig snabbt. Jag är säker på att det kommer bli en bra månad ändå. Ska mysa massa med vänner och pojkvän så kan inte tänka mig något annat. Kanske inskaffar mig ett körkort också inom en ganska kort framtid. Så då kommer vardagen kanske bli lite lättare också. Julen firar jag inte hemma i år alls. Familjen packar in sig i bilarna och far till sommarstugan/farmor under x antal dagar. Isolering på g. Hehe. Jag är mer än nöjd med det valet. Skönt att få komma bort till skogen för det var på tok för längesen jag var där.

Missförstå mig inte, jag är inte deppig över nåt annat än detta väder och mörker. Försöker muntra upp mig själv med musik som gör mig glad. Typ mohombi för tillfälligt faktiskt. Och sån musik jag lyssnade på i våras när mitt liv plötsligt blev väldigt intensivt och roligt. Och sen dess har jag varit mycket lycklig. Han stavas: Joakim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback