Bombaderar denna stackars blogg med egobilder

Önskade att jag var too cool for school men det är jag tyvärr inte. Imorgon är man tillbaka i skolbänken för att nöta lite till innan det blir jullov. Kan inte låta bli att längta lite eller faktiskt inte så lite heller Julstämning, julklappar, mysiga stunder, amandas födelsedag, god mat, mysiga caféer osv. Men man får vänta några veckor tills dess.

Gosig morgon med en mindre gosig frilla hade jag, hehe skämt åsido. Maskeradliknande festen och förfesten var väl ändå helt okej lyckad. Skönt att få känna sig lite lagom borta igen och bra mådde jag hela kvällen ändå så det var ju lyckosamt. Kom hem redan halv ett men eftersom alla är stupfulla klockan elva på en hemmafest så är det så det får bli. Gick hem och åt och sov någon timma innan en smygande jocke gick in bakvägen och skrämde mig nästan. Pratade lite och sen kommer jag inte ihåg så mycket mer eftersom jag somnade så gott.

Hehehe slut babblat... Godnatt...


tyvärrrr så får ni se mitt ansikte igen... hehhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback