Vi bytte nummer, du bodde långt bort


Då det var sommar, kärlek och passion 2010!

Tre inlägg denna dag. Imponerad av mig själv till och med. Förut var det till och med vanligt men nuförtiden brukar jag knappt hinna blogga. Idag har jag fått tid över för har nästan varit hemma hela tiden sen klockan ett. Jag tog bara min regelbundna promenad mellan fem och sex.

Tycker nästan lite synd om de som är på cykelfesten idag. Det blåser och är kallt som satan ute ju. Då kan man glädjas att man själv inte behöver vara ute. Snart ska koka te och jag sätta mig i soffan och glo lite tv. Det var längesen och man får passa på när både mamma och pappa är borta en stund nu på kvällen.

Mer än det hade jag inte att säga. Eller jo, kanske jobba i skogen på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback