Överlevnad

Nu är jag på hemmaplan igen. Det har hänt en del sen jag var hemma sist så det var roligt att höra lite historier hemma hos amanda när vi hade söndagsmys. Moa kom också en stund vid åtta och myste till det. Vi var lite jävliga mot amanda ett tag men tror hon tog det bra.

Jag ser inte fram emot kommande vecka. Har beklagat mig hela helgen över att jag har 6 prov och 1 inlämning men heey, jag älskar livet lika mycket som tomas di leva. När helgen är kommen kommer jag vara sjukt nöjd(hoppas jag) och sen gå vidare och inte tänka på det mycket mer. Det är bara att göra det helt enkelt.

Efter helgen som har inneburit slit och släp så är jag några hundralappar rikare. Det känns skönt att bygga upp ekonomin innan sommaren så man har lite extra.


skogsmulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback