Leave me alone

Sitter och äter lite överblivet godis från igår i min extra säng. Eftersom moa sov här från torsdag till fredag tog jag fram en extra madrass. Det är ju fan as jobbigt att packa ihop den och slänga upp den på vinden igen så jag drygar ut på det. Mamma tyckte jag skulle städa eftersom det inte finns någon golvplats kvar typ för i resten av rummet ligger det sjalar och jackor.

Idag känner jag för att bara vara hemma och chilla, städa och hänga med familjen. Det är ju inte varje dag så ska ta vara på den. Det är ju ändå regnigt nu och jag har redan varit ute i flera timmar så det är okej att vara inne, he-he.

Men först ska jag duscha!



Go säng med två täcken- jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback