Jag följer med dig hem ikväll

Idag mår jag bra. "Mitt hjärta blöder" spelas på radion nu och jag fick ett glädjerus precis. Sitter hemma just nu i träningskläder och dricker kaffe. Jag hade tre timmars rast så åkte hem direkt vid tio så jag hann ut på en promenad. Femte promenaden denna veckan(!!). Sen gjorde jag pastasallad och nu sitter jag här. Eftersom vi har idrott sista lektionen tänker jag åka med träningskläder till skolan.

Tänkte lite förut på sommarlovet, igen. Eftersom jag inte har ett jobb så måste jag ju hitta på massa andra saker istället. Så här kommer en lista

- Ta vara på sommarlovet (ganska logiskt?)
- Träffa och umgås med nya människor
- Åka till havet med kompisar
- Fika på stan (varje dag typ?)
- Spendera slappa kravlösa dagar i stugan med familjen
- Vara sjukt spontan
- Försöka utöva någon form av träning varje dag
- Festa med kompisar
- Vara uppe sent på nätterna
- Ha myskvällar med tjejerna
- Sitta på balkongen med mamma och smygtitta på alla som går förbi
- Bada på natten
- Skaffa sjukaste brännan
- Läsa böcker på stranden
- Dricka vin och låtsas vara vuxen
- Vara i Göteborg
- Åka till tjörn med amanda
- Fira ännu en grym midsommar
- Sova ut på morgonen
- Längta till min födelsedag
- Tälta
- Åka vattenskidor
- Vara singel
- Åka till Grekland med bästa vänner!

Kan det inte vara sommarlov om en vecka istället för om tre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback