Jag beundrar dig i smyg

Den där speciella och pirriga känslan som bara den där speciella personen kan få en att känna. Jag har märkt att under de senaste månaderna har jag blivit beroende av att få bekräftelse av killar. Jag har alltid varit självständig och inte riktigt känt att jag behövt få något extra av någon kille. Men när man blivit van av att alltid höras av med en kille varje dag så blir man sjukt beroende. Detta började redan i januari när det nya året började. Det var något jag också lovade mig själv, att våga mer. Nu när jag har gjort det så har det blivit ett beroende. Jag kan inte säga om det är bra eller dåligt. Det enda som jag listat ut är att jag mår sämre när denne person inte hör av sig på ett eller annat sätt.

Det är egentligen lite sjukt men jag tror det är såhär för många, speciellt tjejer. Men jag mår så bra av det också. När man kollar på mobilen och så har man fått det där smset som man väntat på så blir man så glad. När man också sedan träffas och det känns så där bra som man hoppts på. Den där tryggheten som skapas när man är i närheten.

Nä, nu ska jag dra mig till bosses och köpa godis. Tjockiskväll på g!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback