jag är alldeles paj

När känslorna väller över och man får gråten i halsen. Det enda man vill är att det ska ta slut så man slipper må dåligt. När bara fler männsikor blir inblandade och lägger sig i vad man gör och inte gör, vad man säger och inte säger. Det är en stor soppa av allting men tro fan inte att dem på andra sidan vill ge sig någon gång, aldrig utan det bara fortsätter. Det enda man vet är att det inte är slut och det kommer komma något mer och man är rädd. Kommer de gå över gränsen totalt eller har vi redan gått för långt?

Ibland undrar jag hur fan folk tänker.

Bara för att ta två flugor i en smäll så slänger jag upp lite bilder från min dag också. Jag skulle lätt kunna göra ovanstående text ohyggligt mycket längre om saker jag tänker på just nu. Ibland blir det för mycket av allt bara och jag har börjat tröttna.




Plugg, melon+grönsaker och kycklingpasta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback