Is this a joke I missed?

Hey godmorgon!

Somnade strax innan två eftersom jag fastnade framför facebook när jag kom hem igår. Jag drog till Linnea och där var det förfest men dock inte för min del. Vid halv tio drog gänget ut och kvar blev jag, linnea, amanda och louise. Vi satt vid köksbordet och pratade och var onyttiga. Bror kom och hämta oss kvart över tolv så var väl hemma runt halv ett kanske.

Igår bestämdes det att det blev jobb idag. Nu ligger jag och väntar på att pappa ska prata klart i telefon så ska vi förhoppningsvis röra på oss snart. Trodde inte jag skulle orka/behöva plantera mer men är man ute efter pengar så är man.


i skogen när man är jävligt pigg och så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback