I just came to say hello

Gårdagskvällen var mycket trevlig med snack, skratt och mat. En ny kvartett som inte hade setts tidigare själva bestående av mig, amanda, louise och linnea men det blev galet trevligt.

Idag åkte jag och mamma till mormor och käkade lunch. Vi tog en sväng till morfars grav också och det var så fint där så. Vi traskade runt på kyrkogården i solen. På något vis tycker jag det är mysigt på kyrkogårdar.

Nu under eftermiddagen fick jag hänga lite med johan och niklas. En kort stund men alltid något. Jag var tvungen att hämta ett fritidskort på holmalyckan för där var hanna och passande skulle dem också dit. Så jag åkte med dem så kollade vi på matchen. Gött att fara lite bil.

Jag berättar imorgon om hur denna kväll slutar för just nu vet jag ingenting.


igår, louise och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback