Fantastic four

Fika efter skolan på sallys var ju änna lite trevligt. I två och en halv timma satt vi där helt tysta och sa inte ett ord. Det enda vi kunde höra var ljudet från våra tuggor. Minst sagt trevligt.

Nu ska jag plugga och det suger rent ut sagt. Ärligt, orkar inte mer. Läsa en äcklig svenska bok, förbereda engelsk redovisning och tyska prov. Om en vecka är allt över i alla fall. Kom på att jag måste äta något också för det är ingen hemma idag som fixar käk. Men just nu orkar jag inte, vill bara ligga i soffan och glo på tv.

Sen så längtar jag till helgen också. Då ska jag supa, knulla, slåss. Hehe ne det ska jag väl kanske inte men det blir säkert en bra helg. Förmodligen chill i ödenäs på fredag.


bjuder på osammanhängade bilder till vartenda inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback