Det här är värt att dö för

Tjeeeeeena! Läget? Allt är bra med mig i alla fall!

Nu fick jag hjärnsläpp och vet inte vad jag ska skriva. Jag som var så sugen på att skriva ett bra inlägg. Jobbigt när det är så ju. Min dag har i alla fall varit sjukt slapp-skön-trevlig-bra och lite jobbig. Nu är jag klar med tyska nationella. Idag gjorde vi muntligt prov och det gick nog okej.

Spenderade min eftermiddag på Mangiamo med tre goa tjejer, Amanda, Moa och Linnea. Vi satt bänkade i 4 fucking timmar så vi pratade om allt möjligt. När jag kom hem sprang/gick jag bort kakan som jag åt så fick lite träning idag med, skönt. Blev visst ganska många rader ändå.


sötis linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback