Vad händer?

Jag känner mig helt konstig. Stressad, rubbad, trött. Men jag tror jag vet svaret faktiskt så det är skönt på ett sätt och jag kan inte göra något åt det för tillfället. Det är så mycket att göra och hinna med denna vecka. Jag har haft enegelska prov och jag har muntlig bokredovisning kvar i engelska, tyska prov och svenska prov. Det enda jag egentligen vill göra är att sitta i soffan och kolla på tv för jag orkar egentligen inte. Och inte nog med det denna veckan står jag för matlagning, tvättning, mathandling och allt vad det innebär med att sköta ett hem.

Träning skjuts åt sidan för jag orkar inte med det helt enkelt. Imorse mådde jag inte bra så har stannat hemma för att vila upp mig och ska gå på resterande lektioner förhoppningsvis. Nästa vecka har jag INGET i skolan och föräldrarna hemma. Kunde inte livet delat upp det lite eller? Puuhh... nu fick det komma ut!!


Åt en fruktansvärt god frukost i alla fall. Apelsinklyftor, färska mackor + te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback