Så jag haffar nåt korkar upp och sveper, lämnar verkligheten och gittar från planeten

Highwon – Från Hjärtat

För ett exakt ett års sen vad vi också lediga. Jag kollade igenom min gamla blogg och såg det där. Och Ronia, den dagen som vi pratade om igår, det var den 27 Mars, en fredag.

Jag hade tänkt träna nu på förmiddagen men tar det lugnt istället. Måste rensa i min garderob för vi ska lämna in kläder till rädda barnen idag. Klockan två ska jag i alla fall iväg till ett mysigt fik och chilla lite. Ha en go dag.


Önskar jag kunde bära detta idag

Kommentarer
Ellen säger:

sv: härligt att man har någon som känner likadant i alla fall..det verkar inte vara speciellt vanligt:) jag håller med, bästa känslan som finns! helt klart! :)

2011-03-16 | 11:03:19
Bloggadress: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback