Nobody is perfect

Jag har kommit på att de männsikor vi har runt omkring oss påverkar oss mer än vad vi vill. Vi är sjukt beroende av uppmärksamhet och uppskattning varje dag. Får vi inte det mår vi dåligt och känner oss inte tillräckligt bra. Det är det lilla som gör livet lättare och roligare.

Den där extra kramen från någon, den där komplimangen man får om något eller den där extra fikan som man egentligen inte hinner med. Och med det syftar jag lite på mig själv. Idag i skolan fick jag en komplimang för ett par skitgamla jeans som jag inte användt på ett år och blev skitglad. Jag brukar klämma in en extra fika bara för jag värdesätter dem stunderna mycket. När jag säger hejdå till någon brukar jag krama den bara för det känns som ett bra farväl.

En låt som får mig på bra humör just nu är, Alexandra Burke – All Night Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback