Mycket fin helg

Godkväll finaste!

Här sitter jag och sumerar helgen. Den har känts lång och den har varit riktigt fin faktiskt. Litet party på fredag, med betoning på litet. Vi var fyra personer men det var galet skoj. Tack igen tjejer. Lördagen lika bra, deg i soffan halva dagen och mys med Amanda igår kväll.

Idag steg jag upp lite innan nio för att hinna plugga innan jobb. Det blev kanske 1 timmes plugg och resten av tiden kollade jag på vasaloppet. Sen har jag varit och dömt tre matcher=375 spänn!

Nu blir det plugg och chill hela kvällen utan föräldrar. Skönt é det!


Nu ser vi fram emot kommande vecka med plugg och sånt. Men till helgen blir det fest igen och då är vi lika taggade som vi var i fredags. Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback