Lycklig

Hungern börjar smyga sig fram efter 3 timmars vistande på gymmet, varav 1,5 timme fysisk aktivitet. Stafetten för herrarna gick ju på tv:n så satte mig i café delen och kollade klart loppet(silver till sverige!!). En gratis kaffe också och det har dem visst alltid på fredagar. Jag har gått där snart två år och visste inte det.

Funderar på vad jag ska hitta på nu innan tjejerna kommer hit. Först lite mellanmål. Tänkte bara förvarna er att jag har ingen kamera på 10 dar så kommer dyka upp gamla bilder.


Trivs i min jacka. Den är såå fin såå

Kommentarer
Ida Sandell Stålsjö säger:

åh vad fin! satt jättebra på dig :)

2011-03-05 | 00:23:25
Bloggadress: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback