Leker du?

Godkväll goingar!

Vad sysslar jag med? Jo, det ska jag tala om, jag gör ingenting. Det är lite skönt för det har varit mycket de senaste dagarna men mycket roliga saker. Vardagarna blir outhärdliga när man gör något med dem. Idag hade jag tänkt att bara åka hem och ligga i soffan typ och vila men camilla kom. I för sig chillade vi tillsammans i soffan några timmar så det var ju inte så jobbigt, fick min vila ändå.

Efter det fick jag dåligt samvete för att jag inte tränat på några dagar så drog ut på en timmes promenad. Rensa tankarna och lyssna på musik, det är bra grejer. Nu laddar jag för helg och det ska bli himla skönt, som vanligt.


japp, ny tröja som jag köpte inne på mq igår för 100 lappen. Mycket värt

Kommentarer
LISA säger:

SVAR: Tack för svaret snygging!

2011-03-31 | 22:15:11
Bloggadress: http://blogofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback