Idag

Startade dagen med matte C, och jag gillar det. Matte är seriöst kul och jag är nog lite knäpp som tycker det. Men det underlättar ju i alla fall när man läser matte B och matte C samtidigt.

Dagen fortsatte och man blev segare och segare. Under lunchen hade jag sällskap men skulle lika gärna kunna varit utan, vi sa inte ett ord typ. Socialt kallar vi det? Efter skolan gick jag och hämtade mina kusiner. Kan varit de segaste 3 timmarna i mitt liv. De bråkade, var trötta, hungriga och tyckte allt jag föreslog var tråkigt. Tacksamma ungar? Ne.

Nu ska vi snart fira att mamma och pappa ska åka bort. God mat och sånt. Hoppas det kan få mig på bättre humör. Annars är livet asa bra som det var igår till exempel och kommer vara imorgon kväll. Så vill jag alltid ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback