Grym helg

Vad hände där?

Full rulle sen klockan fem igår eftermiddag kan man ju säga. Nu har jag landat hemma igen efter en dag i göteborg och hemma hos Moa. Jag och Amanda kom hem från Simon vid halv ett och halv två satt vi på tåget pigga för att fara till den stora staden. Dagen har varit grymt skön med massa snacka, skratt och sånt. En till jacka inhandlad och ett par nya converse(satt riktigt fint). Och på kvällen har vi varit hos Moa och kollat mello.

Man kan ju säga att ett och annat har hänt denna helg och än är den inte över. Imorgon blir det slappa och döma lite handboll för att tjäna in lite av det man spenderade idag.


livet är en fest
, känner mig så jäkla lycklig just nu

Kommentarer
linnea svärd säger:

gillar att jag lite omedvetet posar i bakgrunden på eran bild.. haha :D

2011-03-13 | 12:31:43
Bloggadress: http://linneaida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback