Är det någon mer än jag som äter kiwi med skal?

Jag har fått order av Louise idag att jag skulle blogga lite så jag får väl göra det. Men det hade jag ju gjort även fast hon inte hade sagt något. Frågan är vad man ska skriva men kan ju dra dagen i stora dag bara för att ni är intresserade av vad jag gör. Började dagen med 3 timmar matte(as usal på fredagar, himla gött...) sen simmning på idrotten. Jag dog typ, jag tog i och simnade ifrån alla på "uppvärmningen" som var 20 längder. Trodde det var det enda vi skulle göra så dog på resten av sakerna och är jättetrött nu.

Tur att jag har en lugn kväll framför mig då. Amanda och jag var på gamla/nya PL och köpte godis förut. Det blev 3 hg exakt typ. Det ska jag äta ikväll och bara njuta av helgen osv. Just det ja, nu är jag medlem i MUF också, tack avre erica, benjamin och anton. Nu ska jag bli politker och gå på politikerfester!!





Kommentarer
Svenenya säger:

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-06-28 | 14:23:23
Bloggadress: http://svenenya.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback