8 Mars

Hej på er!

Mina uppdateringar här är inte så många nuförtiden men jag har typ nada kul att skriva även fast livet är rätt så bra. Undantag idag dock. Jag känner mig stressad över skolan denna veckan och det resulterar i dålig sömn=trött hanna i skolan. Dessutom fick jag en sådan hemsk smärta i ryggen idag som vi tjejer kan få ibland. Jag åkte hem lite tidigare från skolan och satte mig i fåtöljen och där befann jag mig en bra stund. Somnade i en halvtimme också vilket var hur skönt som helst.

Nu har jag nyss varit ute på ett uppiggande promenad. Tråkigt nog har jag inte tagit vara på de fina dagr vi har haft det senaste. I lördags var jag bakis, i söndags dömde jag och idag drabbade smärtan mig alltför hårt. Men lite luft fick jag.

Nu är det dags att laga lite käk. Kycklingpasta idag! Kanske kan bli delicous idag med.


Skulle fikat med camilla på kvällen idag men blev inte så.. får ta det en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback