23 Mars

Säg mig vad man ens gör i skolan ibland. Idag har jag bara pratat och skrattat bort dagen. Igår funderade jag på att stanna hemma bara för att men jag kan inte göra det om jag inte är sjuk. Det känns fel bara så jag pallarade mig upp vid tio i sju även idag. Vi hade i alla fall utvädering av projektet som vi hade i höstas(do you remember hur dåligt jag mådde över stressen?) och fick kolla på redovisningarna för de var videoinspelade. Vi fick MVG i alla fall.

Nu har jag ätit upp mitt mellanmål. Alltid lika tråkigt för det är så gott. Kanske man ska gå och göra sig en omgång till av apelsinklyftor, te och knäckemackor? Hm. Värt att tänka på. Jag hade tänkt plugga lite historia nu så man får det ur vägen osv.


sämre kvalle får man leta efter men ville bara visa jackan på, kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback