2 Mars

Vi går mot ljusare tider. Hur skönt som helst konstaterade jag och camilla idag.

Det är skönt att göra saker på vardagar också har jag kommit på och alltid vetat. Men det blir ofta att man bara drar hem och kanske åker och tränar på eftermiddagen/kvällen. Två dagar i rad nu har det blivit stan med kompisar.

Imorgon ska jag hämta mina kusiner och vara med dem en stund. Direkt efter det ska jag åka och träna. Jag brukar inte vilja träna på torsdagar men fick helt plötsligt ett väldigt träningssug. Glasscafét ger inte mig bra vibrationer. Det är alldeles för go glass där. Farligt är ordet. Mitt mål är ju att gå ner, inte gå upp. Så imon blir det hårdkörning.


Kommentarer
linn säger:

Sv. Håller med! Det blir mycket roligare om man har lite färg på sig faktiskt :)

2011-03-02 | 22:12:56
Bloggadress: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback