15 Mars

FAN VAD JAG ÄR PÅ BRA HUMÖR!

Skoldagen var as chill och skrattade mig igenom den med tjejerna/killarna. Värd dag helt enkelt. Efter skolan drog jag och ronny en sväng på stan men hamnade snabbt på världens bästa glasscafé. Så grymt gott så vi dog lite. Vi snackade fest, killar, kompisar och sånt som man måste snacka om ibland. Go är du, lika go som mig.

Nu ska jag snart iväg igen, dömning på g idag! Det händer inte varje tisdag men alltid gött med lite extra cash sådär. Imorgon är vi lediga och då ska jag fika med mina tjejer och kanske träna lite. Fikorna sätter sig på höfterna snart tror jag banne mig. Skärpning för fan hanna.

Bilder från idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback