Två flugor i en smäll?

Åååååhh hej och hå!

Jag har fått en minst sagt grym start på detta sommarlov(som kommer bli det bästa hittills? Något jag hoppas på i alla fall). De senaste två dygnen har jag spenderat hos amanda. Redan vid fyra på fredagen kom jag dit och vi började ladda upp med drinkar och hon fixade mig så jag blev snögg. De andra goingarna kom vid sex och då var kvällen igång på riktigt. Vi åt mat, drack och roade oss. Vid tio kom killarna och skrattandet fortsatte och snygga bilder togs.

Kvällen slutade vid tre efter många om och men. Det hände ju inte liiiiite konstiga saker på den kvällen, eller? Nästintill alla fick la till det på ett eller annat sätt, höhö. Finns ju saker som man kan analysera en hel del efteråt och den stora frågan som är nu är, vad händer efter det här?

Igår mådde man ju inte sådär väldigt bra. Trött är ju bara förnamnet men det var en mycket go dag ändå. Jag och amanda hängde med hennes bror och jocke i soffan hela dagen typ. Vi gick och köpte mat, de spelade fifa, vi hade kuddkrig och dem åt upp mitt godis. Senare kom mosan också och jag somnade i soffan klockan elva och vaknade elva idag hos amanda. GötT!






yeah yeah, go kväll eller nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback