Love is more than just a kiss

Är ni med jaooo? In the club jaooo. Två dagar till skolavslutnigsfest!

Lite man chillar på livet nuförtiden eller? Njuter av att känna såhär varje dag...ärligt talat. Snart ledig på heltid också, i alla fall i tio veckor. Ledig imorgon också men det är inte sommarlov förrän man haft avslutningen i aulan i skolan. När hela skolan drar till stan och firar lovet med fika på stan. Visst stämmer det?

Tog mig olovlig sovmorgon till tio idag. Kände att jag behövde sova de där 11 timmarna. Igår kväll somnade jag typ 3 gånger innan jag gick och la mig på riktigt. Riktigt gött var det att sova.

Idag i alla fall har man hunnit med en tripp till gbg. Jag var med för att vara sällskap så det blev inget köp för mig denna gång men känner att jag har ganska mycket sommarkläder för tillfället men jag lär tröttna snart.


hittade dessa shorts i garderoben idag, fick cred för dem också

PS. JAG OCH AMANDA SÅG CIMON LUNDBERG I GÖTET MED. NI VET HAN I PARADISE HOTEL, HAHA, HAN GICK FRAMFÖR OSS (har bildbevis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback