Let´s hit the dancefloor

He-heey!

Det blev ändå en rätt go midsommar tycker jag ändå. Det var väldigt spontant i alla fall. Efter ha velat mellan mys midsommar med tjejer, fest i långared eller tälta på tjörn så blev det midadgsbjudning hos mig och sen hoppa på tåg+buss till tjörn för en mysig kväll på sandis altan. Vi satt ett gäng både tjejer och killar och spelade kort, knaprade på chips och åt choklad.

Vi fick sova hos sandi men eftersom hon skulle upp och jobba så gick jag och amanda också upp. Vi köpte frukost i kiosken, juice, yoghurt och färska frallor och satte oss vid havet och åt frukost. Sen for vi hem. Och jag har turen fortfarande, ingen hemma.


en kväll på väg till linnea

på tåget till tjörn

promenad

jordgubbar med goa gubbar snart vid namn moa och amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback