Äventyr

tjenare mannen, tror banne mig jag har fått en ny läsare idag

Idag har varit en av de slappaste dagarna jag varit med om i världshistorien. Jag gick upp tolv- kollade på slumdog millionaire som är två timmar lång. Sen satte jag mig vid datorn till klockan fem typ. Timmarna bara flög förbi för jag hade tänkt gå till gymmet. Sen orkade jag inte det så gick ut och gick en timme istället. Kom hem vid halv sju och har sen dess ätit och suttit vid datorn.

Jag har i alla fall varit sms-social men vet inte om det räknas. Nu ska det sociala fyllas på uppe hos moa jarl. Det blir en repris på igår, kolla the bachelorette och äta kvällsmat. Dessutom vankas det förfest för hennes bror och dem har jag hört.

Imon åker jag, moa, amanda och louise på äventyr till varberg! Hörs när vi hörs...


"tjenare mannen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback