29 Juni

Linnea fyller år om mindre än en månad och när hon har fyllt är det inte långt kvar tills vi åker och tills jag fyller. Lyckorus.

Jag lyckades komma hem igår tillslut. Resan skulle ta 1,5 timmar men istället tog den 2,5. Det var krångel hit och dit och jag missade två tåg som skulle gå till Alingsås. Hemma vid halv åtta i alla fall och sen kom det några töser hit och höll mig sällskap till tolv. Jag kände redan från början att jag knappt orkade vara social för har varit social dygnet runt sen i fredags med amanda. Hehe. Goa dagar på tjörn har det också varit måste jag säga. Satt uppe till ett utomhus med datorn och musik och det var inte ens kallt.

Nu ska jag på ett möte och sen hem och sola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback