Time to shine

Senaste dygnet har jag betalt allt på resan, fikat med camilla, ätit godaste morotsmuffinsen, gått en promenad, slängt ihop en fruktansvärt god pastatjohejsan, druckit kaffe med louise när alla andra drack alkohol, ätit upp alla philips chilinötter, känt mig lite obekväm som nykter, varit i gbg med bästa c, köpt två nya fina örhängen och ätit god sallad i parken.

Ikväll har jag skrattat ikapp med mamma och pappa och sedan tjötat med mos och mandis. Nu har jag kvalitetstid med mig själv, så jäkla gött och imon har jag inget planerat, så jäkla gött. Ska träna och bara vara hemma tänkte jag.


louise var driver

camilla var lite drunk

uteservering

my lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback