Take my hand and walk with me

Hejjjjjj

I´m back in bussiness. Hoppas ni gillar det också. Jag har haft det sjukt gött i alla fall. Kört fyrhjuling, plockat blåbär, badat, åkt vattenskidor, övningskört, umgåtts med familj+mormor+farmor+farbror, kollat på kossor, ätit gifflar i mängder, druckit kaffe och åkt buss+tåg i fyra timmar. Jag fick världens finaste välkomnade hem i alla fall. Det kändes som man varit borta i en evighet när det står 3 gulliga kompisar på station och väntar. Ååååhh! Igår kväll slappade vi framför film och åt kvällsmat.

Idag har jag och min man haft en hel dag tillsammans. Först åkte vi och tränade, sen lunch på stan(sallys goda kycklingssallad), sen åkte vi hem till deras nya lägenhet och låg i trädgårn, åt lite till, kollade på tv och tjötade med carina. Sen hade vi damp. Go dag helt simpelt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback