Meet me in the night

Wehe-heeey alla trogna bloggläsare

Eftersom jag gillar att uppdatera er en gång om dagen tänkte jag passa på nu. Med magen full av mat så kan jag inte åka och träna riktigt än. Det var ju tänkt att jag skulle åka och träna på förmiddagen men jag kom på att de öppnar ju tre på söndagar nu, så snopet när man tänkt få träningen ur vägen på förmiddagen. Just nu ligger jag i sängen och gör absolut ingenting och det har jag inte gjort på hela dagen.

Det var tydligen två veckor sen jag besökte gymmet. Så kände att det var dags igen. Fan, måste ta tag i träningen på riktigt och släpa mig till gymmet minst två gånger i veckan. Då hade jag varit mer än nöjd.


någon gång i vintras när man var duktig och var på gymmet 3 ggr i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback