I just came to say hello





Känner att jag bloggar i efterhand varje dag nu. Skriver alltid om min gårdag och hinner aldrig blogga ikapp för jag har så fullt upp hela tiden. Det är helt sjukt vad stressigt jag lever just nu. Men som igår, åkte och tränade i en halv timme typ för sen började jag och amanda prata och då rann tiden iväg så jag hann inte köra så länge. Sen åkte vi in till stan och hängde på café (ovanligt, jag vet). Hela dagen hade vi laddat för texmex tallrik på åkanten så det blev x antal timmar på åkanten också med gott sällis av en trött camilla och en linnea.

Idag har det också varit väldigt stressigt. Solat, lyssnat på sommar i P1 med mamma, käkat pastasallad, suttit i en brassestol i hundramiljarder timmar med camilla och pratat, ätit morotskaka och smsat. Ja, det var min hetsiga dag. Imorgon tar vi nya tag, har ingaaaaaaaa planer. HEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback