Tomorrow I will be gone

Godkväll!

Sverige lyckades ju vinna. Hade de inte vunnit denna matchen hade jag lackat sönder och vägrat se en till match. Chile var de sista laget som kvalade sig in och Alingsås hk lyckades till och med vinna över dem i söndags. Så bra jobbat sverige.

Jag har lyckats undvika datorn nääästan hela eftermiddagen även fast jag bara varit hemma. Kollade snabbt ett avsnitt OC när jag kom hem. Sen har vi ätit och diskuterat skidresa hit och dit, läst min engelska bok och kollat på handboll. Ganska skön torsdagskväll faktiskt.

Tänkte bara säga att det blir nog inga uppdateringar imorgon. Busy girl. Så nästa lilla uppdatering kommer väl på lördag någon gång.


söt tjej på avslutningsfest i nian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback