Jag har mycket roligt framför mig

Denna vecka kan knappast bli bättre. I matsalen får jag sms av mamma att hon får ledigt från jobbet så det blir i alla fall jag, mamma och pappa. Det är inte säkert om min bror ska med så vi får se men det går ändå. Amanda hade svårt att få ledigt så det blev tyvärr ett nej därifrån. Ska filura lite till på att ta med kompis fast det är ju lite tajt och jag vet inte ens själv om jag får ledigt(men bryr mig inte det minsta för jag kommer åka ändå).

En annan sak som är bra är att det är fredag imorgon och sen lördag då jag först ska döma(moneymoney), sen åka direkt på middag ute i ödenäs med tjejer som sedan blir till en gigantisk fest. Hur bra kommer jag inte ha den närmaste 10 dagarna? Plus att min tandställning kommer åka ut inom kort.

Och hade en mysig eftermiddag med C och L. Livet leker för tillfället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback