Jag är förlångsamad

Godkväll!

Tänker inte bli långvarig vid datorn idag. Jag har lagt över bilderna och läst igenom lite bloggar och uppdaterar här för allas bästa. Vill inte att ni ska oroa er men det kanske ni bör göra. Mina ögonlock har aldrig känts tyngre, näsan rinner, det svider under näsan för jag har användt allt för mycket papper idag och jag är seg efter 7 timmar i bilen.

Imorgon blir det nog ingen skola, inte så som det känns nu. Bäst för alla andra att jag stannar hemma så att säga. Och jag brukar tycka folk är mesiga som går hem för en förkylning men just nu sprider jag baciller som aldrig förr, nyser, hostar och snorar som mest just nu. Om ni fortfarande är sugna på att träffa mig ring mig så bokar vi en fika !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback