Is it written in the stars?



nytagen bild som inte heter duga. the glasses is on

För exakt ett års sen var jag och camilla i full gång att räkna ner till vår londonresa. Miss those days alot. Varje dag skickade vi sms om hur många dagar det var kvar. Första resan jag gjorde på egen hand med en kompis. Det är en resa som jag alltid kommer minnas och jag hoppas du kommer det med.

Nu ska jag snart åka till skolan och fördriva några timmar i lektionssalar. Tyska, historia och matte står på schemat idag och inga prov. Sen: 2,5 timmar träning med amanda

Kommentarer
DAISY säger:

Nej vad kul att du tycker det! Tackar :)

2011-01-19 | 14:41:43
Bloggadress: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback