I just wanna be close to you



Drömmer mig bort i en varm värld där allt är lätt. Just nu när jag tar mig en titt på naturen så är det grått och vitt. Sommaren gör mig glad, fruktansvärt glad faktiskt. Varje gång solen lyser blir man på bra humör. Jag blir inte särskillt glad av detta skitväder. OCH just i detta nu får jag veta att fredrik inte kan åka med till fjällen heller. Detta är ett skämt att ingen ska kunna åka med. Men det är ödet, jag ska åka själv eller så vill någon straffa mig. 

Ska plugga lite och är jätteglad över det. Matte B är svinsvårt och jag kommer få dåligt på provet och jag mår dåligt över det redan nu även fast provet är nästa vecka. Kommer inte orka plugga i helgen. Skönt att komma bort i för sig.

Roligt inlägg, hej

Kommentarer
linnea s säger:

gillar att man ser kameramannen i rött i dörrfönstret

2011-01-25 | 20:15:14
Bloggadress: http://linneaida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback